Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uszczelka turbosprężarki DR.MOTOR DR.MOTOR do Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12)

Uszczelka turbosprężarki FA1 Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) FA1
Uszczelka turbosprężarki TOPRAN Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) TOPRAN
Uszczelka turbosprężarki ELRING Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) ELRING
Uszczelka turbosprężarki AJUSA Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) AJUSA
Uszczelka turbosprężarki DR!VE+ Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) DR!VE+
Uszczelka turbosprężarki DR.MOTOR Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) DR.MOTOR
Uszczelka turbosprężarki FAST Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) FAST
Uszczelka turbosprężarki HART Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) HART
Uszczelka turbosprężarki VEMO Vw PASSAT B7 (362) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.08 - 2014.12) VEMO
Producent:DR.MOTOR
Producent:DR.MOTOR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR
0 (0)
Kod produktu:
DRM01459
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR
Kod:
DRM01459
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Dla przepływu wstecznego
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Uszczelka turbosprężarki

Uszczelki i zestawy uszczelek do turbosprężarki

Wyciek oleju w 90-procentach przypadków oznaczać może awarię układu doładowania silnika. W pozostałych przypadkach tego typu wycieki z turbo są związane ze zbyt dużym ciśnieniem. Chodzi tutaj przede wszystkim o niesprawny system odpowietrzania układu korbowego, czego przyczyną jest zatkana odma. Jeżeli po uzupełnieniu oleju turbo nadal puszcza olej do wydechu lub do intercoolera, oznacza to, że jest zbyt duża ilość oleju w układzie, niedrożne są przewody olejowe lub uszkodzeniu uległa ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze