Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10)

Układ Kierowniczy FEBEST Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) FEBEST
Układ Kierowniczy A.B.S. Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) ASHIKA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) DELPHI
Układ Kierowniczy EUROL Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) FAG
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) JAPKO
Układ Kierowniczy LIZARTE Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) NIPPARTS
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 (JZA80_) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1993.05 - 1999.10) SIDEM
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230487
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230487
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  13,9
Długość [mm]:  173
Ciężar [kg]:  0,63
Do 100 dni na zwrot
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze