Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy NK do Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12)

Układ Kierowniczy A.B.S. Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBEST Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) FEBEST
Układ Kierowniczy HART Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) HART
Układ Kierowniczy MOOG Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) PASCAL
Układ Kierowniczy SIDEM Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) SIDEM
Układ Kierowniczy TMI Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) TMI
Układ Kierowniczy YAMATO Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.3 (SF 413) liftback 71KM, 52kW, benzyna (1989.03 - 1997.12) YAMATO
Producent:NK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5035203
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5035203
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  12x1,25
Ciężar netto [kg]:  0,31
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5035206
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5035206
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  12x1,25
Długość [mm]:  311
Ciężar netto [kg]:  0,66
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze