Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TMI
Układ Kierowniczy TRW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) VEMA
Producent:RTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-05608
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-05608
Jednostka:
szt
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x2
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,75
Długość [mm]:  71,5
Ciężar [kg]:  0,322
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-05620
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-05620
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14x2
Długość [mm]:  267
Ciężar [kg]:  0,48
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-05607
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-05607
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x2
Długość [mm]:  68
Ciężar [kg]:  0,3
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze