Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SPIDAN do Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy ASHIKA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy CASTROL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy IPD Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) IPD
Układ Kierowniczy JAPKO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy LAUBER Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NPS Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy URW Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Renault MASTER II Skrzynia (FD) 3.0 Skrzynia 116KM, 85kW, olej napędowy (2005.06 - obecnie) VEMA
Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
83846
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
83846
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  165
Materiał:  Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  42
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  9,5
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52302
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 1942,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52302
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
5067,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 1942,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54228
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54228
Jednostka:
szt
Profil piasty:  3 Armed
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  120
Do 100 dni na zwrot
914,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze