Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OCAP do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10)

Układ Kierowniczy 555 Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy LÖBRO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) LÖBRO
Układ Kierowniczy FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) FEBEST
Układ Kierowniczy TRW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) TRW
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MOTUL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) MOTUL
Układ Kierowniczy SPIDAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DOKUJI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GMB Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) JAPKO
Układ Kierowniczy JPN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) NPS
Układ Kierowniczy NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy OYODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) OYODO
Układ Kierowniczy QFIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) SKF
Układ Kierowniczy TEDGUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) samochód terenowy zamknięty 194KM, 143kW, benzyna (1997.07 - 1999.10) YAMATO
Producent:OCAP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OCAP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0182942
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0182942
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Do 100 dni na zwrot
OCAP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0192943
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0192943
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Do 100 dni na zwrot
OCAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0301988
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0301988
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Do 100 dni na zwrot
OCAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0303491
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0303491
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze