Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10)

Układ Kierowniczy FEBEST Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) FEBEST
Układ Kierowniczy MAXGEAR Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy A.B.S. Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) ACKOJA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy KYB Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) KYB
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NTY Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) NTY
Układ Kierowniczy OYODO Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) OYODO
Układ Kierowniczy QFIX Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) QFIX
Układ Kierowniczy SIDEM Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) SIDEM
Układ Kierowniczy TRW Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMO Lexus RX (_L1_) 350 (GYL10_) SUV 280KM, 206kW, benzyna (2008.12 - 2015.10) VEMO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE7770
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE7770
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  195,5
Długość całkowita [mm]:  214,9
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16x1,5
Parzyste numery artykułów:  JTE7771
Do 100 dni na zwrot
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE7771
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE7771
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  195,5
Długość całkowita [mm]:  214,9
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16x1,5
Parzyste numery artykułów:  JTE7770
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze