Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10)

Układ Kierowniczy JP GROUP Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) DYS
Układ Kierowniczy FAG Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAPCO Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) MOOG
Układ Kierowniczy NK Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) RTS
Układ Kierowniczy SBS Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1977.12 - 1986.10) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR4049
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4049
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M20x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR4048
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR4048
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4048
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M20x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR4049
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR4701
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4701
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M18x1.5
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BTR4700
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4700
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M18x1.5
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Długość [mm]:  204
Materiał:  Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze