Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRISCAN do Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) JP GROUP
Układ Kierowniczy SIDEM Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) SIDEM
Układ Kierowniczy FAST Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) FAST
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) SBS
Układ Kierowniczy SKF Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) TRW
Układ Kierowniczy URW Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.9 i 4x4 Kombi 145KM, 107kW, benzyna (1988.05 - 1993.02) VEMA
Producent:TRISCAN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 16010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 16010
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  F 14 X 2
Parzyste numery artykułów:  8500 16009
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 16009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 16009
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  F 14 x 2
Parzyste numery artykułów:  8500 16010
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 16210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 16210
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x2/M14x1,5
Długość [mm]:  293,5
Ilość montowana w aucie:  2
Ograniczenia producenta:  TRW
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 16015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8500 16015
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  F 14 x 2
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 16606
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 16606
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 16411
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 16411
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze