Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08)

Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy YAMATO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) YAMATO
Układ Kierowniczy JAPKO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) JAPKO
Układ Kierowniczy ACKOJA Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DOKUJI Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GMB Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) GMB
Układ Kierowniczy GSP Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy LAUBER Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) NK
Układ Kierowniczy NPS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) NPS
Układ Kierowniczy NTY Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) OYODO
Układ Kierowniczy QUARO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) SBS
Układ Kierowniczy SKF Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) TMI
Układ Kierowniczy TRW Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.7 TD SUV 100KM, 74kW, olej napędowy (1993.02 - 1996.08) VEMA
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE830
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE830
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  13,4
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint zewn. [mm]:  M16X1.5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE390
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE390
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Wymiar stożka [mm]:  15
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze