Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) JP GROUP
Układ Kierowniczy IPARTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) IPARTS
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) NK
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TRW
Układ Kierowniczy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy FAST Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) FAST
Układ Kierowniczy NTY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) NTY
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 16V Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1992.02 - 1995.01) VEMA
Producent:RTS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-00636
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-00636
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x2
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1,25
Długość [mm]:  75
Ciężar [kg]:  0,33
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-00637
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-00637
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14x2
Długość [mm]:  308
Ciężar [kg]:  0,53
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-00635
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-00635
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x2
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1,25
Długość [mm]:  75
Ciężar [kg]:  0,33
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-00634
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-00634
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14x2
Długość [mm]:  323
Ciężar [kg]:  0,61
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze