Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAPCO do Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy IPARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) IPARTS
Układ Kierowniczy NK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) NK
Układ Kierowniczy TRW Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HEPU
Układ Kierowniczy HOFFER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) HOFFER
Układ Kierowniczy IPD Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SBS
Układ Kierowniczy SKF Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford ESCORT CLASSIC Turnier (ANL) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2000.07) VEMA
Producent:MAPCO

13 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
19752
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
19752
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:  74
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x2,0
Gwint zewn. [mm]:  M10x1,5
Wymiar stożka [mm]:  13,3
Ilość montowana w aucie:  1
Parzyste numery artykułów:  19753
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
19753
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
19753
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  74
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x2,0
Gwint zewn. [mm]:  M10x1,5
Wymiar stożka [mm]:  13,3
Ilość montowana w aucie:  1
Parzyste numery artykułów:  19752
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17734
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
17734
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  46
Długość [mm]:  220
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
49737
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
49737
Jednostka:
szt
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1:  M14x2,0
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Ilość montowana w aucie:  2
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
17601
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  12
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  47
Długość [mm]:  190
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
17600
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica wewnętrzna [mm]:  56
Długość [mm]:  190
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29748
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29748
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Długość [mm]:  1226
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
487,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
27613
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
27613
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  5
Średnica koła pasowego [mm]:  115
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Litera rozpoznawcza:  HBD EY
Litera rozpoznawcza:  HBD BZ
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
709,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29748/9
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29748/9
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Długość [mm]:  1226
Do 100 dni na zwrot
732,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
27640
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
27640
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  dreieckig 3-loch
Ograniczenia producenta:  VISTEON
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  19
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Rozstaw srub mocujących:  80
Liczba otworów do mocowania:  2
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
760,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29820
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29820
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Typ skrzyni biegów:  TRW
Technika połączeń:  verzahnt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
2251,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29821
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29821
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Technika połączeń:  glatt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1225
Do 100 dni na zwrot
10648,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze