Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SOFIMA do Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11)

Układ Kierowniczy JP GROUP Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DR!VE+ Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) DRI
Układ Kierowniczy DYS Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) NK
Układ Kierowniczy OCAP Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) OPTIMAL
Układ Kierowniczy PASCAL Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) SIDEM
Układ Kierowniczy SOFIMA Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) SOFIMA
Układ Kierowniczy SPIDAN Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) TRW
Układ Kierowniczy UFI Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) UFI
Układ Kierowniczy URW Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) URW
Układ Kierowniczy VAICO Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Fiat CROMA (154_) 2000 i.e. Turbo liftback 151KM, 111kW, benzyna (1986.11 - 1988.11) VEMA
Producent:SOFIMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SOFIMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S 5511 PO
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SOFIMA
Kod:
S 5511 PO
Wysokość [mm]:  76
Średnica zewnętrzna [mm]:  46,7
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  15
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze