Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy ELRING Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOTUL Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) MOTUL
Układ Kierowniczy SWAG Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DR!VE+ Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) MOOG
Układ Kierowniczy NK Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) RTS
Układ Kierowniczy SBS Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Fiat COUPE (175_) 2.0 20V Turbo coupe 220KM, 162kW, benzyna (1996.08 - 2000.08) VEMA
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR544
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR544
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  288
Rozmiar gwintu 1:  M12x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR214
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR214
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
531,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP103
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP103
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]:  1137
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  37
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
1404,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze