Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12)

Układ Kierowniczy RTS Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) RTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Citroën BX Break (XB-_) 16 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1988.09 - 1994.12) VEMA
Producent:TRW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JBE123
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JBE123
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Średnica zewnętrzna [mm]:  45
Długość [mm]:  202
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR223
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR223
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Długość całkowita [mm]:  142
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM417
niedostępny
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM417
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  810
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 1.5
Długość zewnętrzna [mm]:  67
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  28
Długość przegub aksialny [mm]:  67
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
487,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP784
niedostępny
Kaucja: 1353,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP784
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Suw [mm]:  165
Do 100 dni na zwrot
1441,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1353,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP912
niedostępny
4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP912
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze