Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy HART Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) IPARTS
Układ Kierowniczy MOOG Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) MOOG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAXGEAR Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy TRW Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) AISIN
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DYS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) DYS
Układ Kierowniczy ERT Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) ERT
Układ Kierowniczy FAG Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy GSP Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LENCO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) LENCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) METZGER
Układ Kierowniczy NK Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) SWAG
Układ Kierowniczy VAICO Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (2009.05 - 2011.08) VAICO
Producent:BORG & BECK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5399
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5399
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR5400
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5400
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Gwint wewn.
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR5399
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR5422
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR5422
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  278
Rozmiar gwintu 1:  M18X1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  278
Do 100 dni na zwrot
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG4000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG4000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze