Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05)

Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) IPARTS
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) SBS
Układ Kierowniczy SKF Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) SKF
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) TRW
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) VEMA
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE155
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE155
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Długość [mm]:  75
Wymiar gwintu:  M10x1
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze