Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06)

Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) SBS
Układ Kierowniczy SKF Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) TRW
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) URW
Układ Kierowniczy VAICO Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E12) 525 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1975.08 - 1981.06) VEMA
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE155
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE155
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Długość [mm]:  75
Wymiar gwintu:  M10x1
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze