Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06)

Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) SBS
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) TRW
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) URW
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E12) 520/6 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1977.03 - 1981.06) VEMA
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE155
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE155
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Długość [mm]:  75
Wymiar gwintu:  M10x1
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze