Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07)

Układ Kierowniczy JP GROUP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy BIRTH Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) DYS
Układ Kierowniczy FRAP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) RTS
Układ Kierowniczy SBS Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) SBS
Układ Kierowniczy SKF Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) URW
Układ Kierowniczy VEMA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1972.03 - 1979.07) VEMA
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE155
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE155
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Długość [mm]:  75
Wymiar gwintu:  M10x1
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze