Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie)

Układ Kierowniczy MEYLE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy FAST Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy MAXGEAR Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy KAMOKA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy ERA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) ERA
Układ Kierowniczy IPARTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy MOOG Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AISIN
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HEPU Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPD Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDAT Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SIDAT
Układ Kierowniczy SIDEM Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy URW Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Abarth 500 / 595 / 695 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A, 312.AXD1A) liftback 160KM, 118kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VEMO
Producent:A.B.S.

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230632
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230632
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM12X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  11,2
Długość [mm]:  144
Ciężar [kg]:  0,525
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230633
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230633
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM12X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  11,2
Długość [mm]:  144
Ciężar [kg]:  0,523
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
240609
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
240609
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Rozmiar gwintu 1:  M12X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2:  M14X1.5 RHT
Ciężar [kg]:  0,45
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
240684
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
240684
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Rozmiar gwintu 1:  MM12X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2:  MM14X1.5 RHT
Ciężar [kg]:  0,528
Ciężar [kg]:  0,53
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze