Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN do Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07)

Układ Chłodzenia MOTUL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MOTUL
Układ Chłodzenia MAXGEAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MAXGEAR
Układ Chłodzenia MOBIL MEDIC Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MOBIL MEDIC
Układ Chłodzenia FEBEST Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) FEBEST
Układ Chłodzenia CASTROL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) CASTROL
Układ Chłodzenia DAYCO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) DAYCO
Układ Chłodzenia ERA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) ERA
Układ Chłodzenia EUROL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) EUROL
Układ Chłodzenia FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) FEBI BILSTEIN
Układ Chłodzenia GATES Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) GATES
Układ Chłodzenia HELLA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) HELLA
Układ Chłodzenia HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Chłodzenia MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Chłodzenia METZGER Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) METZGER
Układ Chłodzenia MEYLE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) MEYLE
Układ Chłodzenia OEM Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) OEM
Układ Chłodzenia ORLEN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) ORLEN
Układ Chłodzenia RAVENOL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) RAVENOL
Układ Chłodzenia SNR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) SNR
Układ Chłodzenia SWAG Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) SWAG
Układ Chłodzenia VALEO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) VALEO
Układ Chłodzenia VALVOLINE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) VALVOLINE
Układ Chłodzenia VOLKSWAGEN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI kabriolet 540KM, 404kW, benzyna (2012.07 - 2015.07) VOLKSWAGEN
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
36312
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
36312
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  2
Tryb pracy:  Elektryczny
Ciężar [kg]:  0,41
Dla numeru OE:  3D0 965 561 D
Do 100 dni na zwrot
373,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Chłodzenia

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Gdzie wlać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku

Wymiana płynu chłodniczego to jedna z tych czynności, którą każdy z Was może wykonać całkowicie samodzielnie. Wystarczy, że będziecie dysponować czasem, odpowiednimi akcesoriami oraz wiedzą, jak zrobić to prawidłowo. Jak więc powinniście to zrobić?

czytaj więcej >
Płukanie układu chłodzenia - wymiana płynu chłodniczego

Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić

Zgodnie z zaleceniami producentów aut, płyn chłodniczy powinno się wymieniać co ok. 60 tys. przejechanych kilometrów lub – w zależności od jego typu – co 2-5 lat. Jednak samo spuszczenie starego płyny i zastępowanie go nowym nie zawsze będzie wystarczające, zwłaszcza jeśli nasz samochód ma już za sobą parę ładnych lat eksploatacji. Przed wlaniem do układu nowego płynu, warto ten układ solidnie przepłukać. Jak zrobić to we właściwy sposób?

czytaj więcej >
Kolor płynu chłodniczego. Jaki kolor wybrać i jakie ma to znaczenie?

Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?

Czy kolor płynu chłodniczego ma znaczenie? I tak, i nie. Kolor płynu chłodniczego ma znaczenie o tyle, iż należy traktować go jako wskazówkę przy wyborze nowego chłodziwa. Należy jednak pamiętać, że sam kolor, to jeszcze nie wszystko. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze