Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07)

Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) FA1
Turbosprężarka KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) KAMOKA
Turbosprężarka LUKAS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) LUKAS
Turbosprężarka REINZ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) REINZ
Turbosprężarka SASIC Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TURBO MOTOR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2007.11 - 2009.07) TURBO MOTOR
Producent:FA1

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
414-420
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
414-420
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
414-521
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
414-521
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Materiał:  Stal szlachetna
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
414-522
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
414-522
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Materiał:  Stal szlachetna
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze