Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI TMI do Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10)

Turbosprężarka PIERBURG Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) GARRETT
Turbosprężarka GK Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) GK
Turbosprężarka HEPU Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) NISSENS
Turbosprężarka NTY Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Bmw 6 coupe (F13) M6 coupe 560KM, 412kW, benzyna (2012.07 - 2017.10) VEMO
Producent:TMI
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PA80007511
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA80007511
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PA8244543
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA8244543
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  6,6
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze