Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne BORG & BECK do Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie)

Sprzęgło kompletne EXEDY Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło kompletne AISIN Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) AISIN
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło kompletne KAVO PARTS Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) KAVO PARTS
Sprzęgło kompletne LUK Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) LUK
Sprzęgło kompletne NEXUS Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NEXUS
Sprzęgło kompletne NPS Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NPS
Sprzęgło kompletne WESTLAKE Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) WESTLAKE
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
5.0 (1)
Kod produktu:
HK2800
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HK2800
Ilość zębów:  26
Średnica zewnętrzna [mm]:  240
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  240
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze