Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło AISIN do Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08)

Sprzęgło ATE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ATE
Sprzęgło K2 Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) K2
Sprzęgło BREMBO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) VALEO
Sprzęgło TRW Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MOJE AUTO
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło AISIN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) AISIN
Sprzęgło ASHIKA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ASHIKA
Sprzęgło BENDIX Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) BLUE PRINT
Sprzęgło COFLE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) COFLE
Sprzęgło DELPHI Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) DELPHI
Sprzęgło DOKUJI Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) DOKUJI
Sprzęgło ELF Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ELF
Sprzęgło ENEOS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ENEOS
Sprzęgło ERT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ERT
Sprzęgło EUROL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) GIRLING
Sprzęgło GULF Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) GULF
Sprzęgło HART Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) HART
Sprzęgło JAPANPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) JAPKO
Sprzęgło JURID Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) JURID
Sprzęgło KAWE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) KAWE
Sprzęgło LUK Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) LUK
Sprzęgło MAPA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MAPA
Sprzęgło MEYLE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) MEYLE
Sprzęgło NIPPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) NIPPARTS
Sprzęgło NK Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) NK
Sprzęgło NPS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) RYMEC
Sprzęgło TEXACO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.4 (P24V, P24W) Skrzynia 112KM, 82kW, benzyna (1986.11 - 1997.08) VALVOLINE
Producent:AISIN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CRM-026
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
CRM-026
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  19
Do 100 dni na zwrot
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AISIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
QM-015
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
QM-015
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
181,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DM-034U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
DM-034U
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  225
Średnica wewnętrzna [mm]:  150
Ilość zębów:  23
Profil piasty:  25.8
Do 100 dni na zwrot
181,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CM-025
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
CM-025
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  227
Średnica wewnętrzna [mm]:  147
Średnica otworu [mm]:  264
Do 100 dni na zwrot
331,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze