Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów MAXGEAR do Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06)

Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów FA1 Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) FA1
Skrzynia Biegów VICTOR REINZ Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) VICTOR REINZ
Skrzynia Biegów CORTECO Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) CORTECO
Skrzynia Biegów SACHS Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) SACHS
Skrzynia Biegów TOPRAN Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) TOPRAN
Skrzynia Biegów ELRING Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) ELRING
Skrzynia Biegów GATES Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) GATES
Skrzynia Biegów OEM Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) OEM
Skrzynia Biegów PAYEN Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) PAYEN
Skrzynia Biegów SASIC Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) SASIC
Skrzynia Biegów VAICO Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) VAICO
Skrzynia Biegów AKRON-MALÒ Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) AKRON-MALÒ
Skrzynia Biegów BENDIX Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) BENDIX
Skrzynia Biegów BIRTH Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) BIRTH
Skrzynia Biegów BLUE PRINT Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) BLUE PRINT
Skrzynia Biegów BORG & BECK Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) BORG & BECK
Skrzynia Biegów FEBEST Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) FEBEST
Skrzynia Biegów FLENNOR Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) FLENNOR
Skrzynia Biegów FORTUNE LINE Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) FORTUNE LINE
Skrzynia Biegów GSP Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) GSP
Skrzynia Biegów HART Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) HART
Skrzynia Biegów HUTCHINSON Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) HUTCHINSON
Skrzynia Biegów KAWE Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) KAWE
Skrzynia Biegów LUK Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) LUK
Skrzynia Biegów MAXGEAR Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) MAXGEAR
Skrzynia Biegów METALCAUCHO Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) METALCAUCHO
Skrzynia Biegów OPTIMAL Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) OPTIMAL
Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) ORIGINAL IMPERIUM
Skrzynia Biegów QUINTON HAZELL Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Skrzynia Biegów SEIM Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) SEIM
Skrzynia Biegów SWAG Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) SWAG
Skrzynia Biegów TRICLO Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) TRICLO
Skrzynia Biegów TRISCAN Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) TRISCAN
Skrzynia Biegów VEMA Citroën XM (Y3) 2.0 i liftback 121KM, 89kW, benzyna (1989.05 - 1994.06) VEMA
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
40-0391
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
40-0391
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma / metal
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Durashift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Jaką konstrukcją jest amerykańska skrzynia biegów Durashift? Z jakimi opiniami na jej temat można się spotkać?

Krążące po Polsce opinie na temat samochodów marki Ford tradycyjnie nie są zbyt pochlebne. Potwierdza je nawet jedno dość niewybredne powiedzenie. Ale czy to samo tyczy się także półautomatycznych skrzyń biegów tego producenta? Może te są jednak coś warte?

czytaj więcej >
Skrzynia Audi Multitronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?

Niewiele nazw budzi w polskich kierowcach równie wiele obaw, co „Multitronic”. Ta niesławna bezstopniowa skrzynia biegów używana w samochodach marki Audi kojarzy nam się z reguły jednoznacznie – z częstymi awariami i bardzo wysokimi kosztami napraw. Czy słusznie? Czy Multitronic to naprawdę samo zło i brak jakichkolwiek zalet?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Problem ze zmianą biegów w samochodzie - możliwe przyczyny

Problemy ze zmianą biegów? Sprawdźcie najpopularniejsze przyczyny, dla których biegi nie chcą wchodzić

Zgodnie z założeniem wszystkich konstruktorów współczesnych aut, procedura zmiany biegów powinna być wykonywana szybko, łatwo i przyjemnie. Na taki właśnie efekt pracuje cały zespół elementów wspierających każde wykonane przez kierowcę przełożenie. Kiedy jednak któryś z tych elementów zaczyna zawodzić, odbija się to na pracy całej przekładni i zaczynają pojawiać się problemy ze zmianą biegów. Dlaczego tak się dzieje? Co może doprowadzić do tego typu awarii?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze