Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JAPKO do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09)

Silnik ELRING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ELRING
Silnik AJUSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MANN-FILTER
Silnik AE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) AE
Silnik ALCO FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ASHIKA
Silnik BGA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BGA
Silnik BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BORG & BECK
Silnik BOSCH Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BOSCH
Silnik CHAMPION Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CORTECO
Silnik DAYCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DAYCO
Silnik DELPHI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ELWIS ROYAL
Silnik FILTRON Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) FILTRON
Silnik FRAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) FRAM
Silnik GLYCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GOETZE
Silnik HC-CARGO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HOFFER
Silnik IPSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) IPSA
Silnik JAPANPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JP GROUP
Silnik KING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KING
Silnik KNECHT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) METELLI
Silnik METZGER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) METZGER
Silnik MEYLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MEYLE
Silnik MISFAT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NIPPARTS
Silnik NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NPS
Silnik NSK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NSK
Silnik NÜRAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NÜRAL
Silnik OEM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) OEM
Silnik OPTIMAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) OPTIMAL
Silnik PAYEN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) PAYEN
Silnik PURFLUX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SCT - MANNOL
Silnik SKF Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SKF
Silnik SNR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SNR
Silnik SOFIMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SOFIMA
Silnik SOG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SOG
Silnik TRICLO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TRICLO
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) UFI
Silnik VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VAICO
Silnik VEMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VEMA
Silnik VEYANCE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) WIX FILTERS
Producent:JAPKO

17 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40901
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
40901
Jednostka:
szt
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Ilość zębów:  87
Szerokość [mm]:  34,7
Zazębienie:  Trapezoidale
Do 100 dni na zwrot
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KJT901A
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
KJT901A
Jednostka:
szt
Liczba zębów 1:  87
Szerokość 1 [mm]:  34,7
Do 100 dni na zwrot
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47901
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
47901
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91622GP
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
91622GP
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
13X1500LA
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
13X1500LA
Jednostka:
szt
Parametr:  13X1500LA
Długość [mm]:  1500
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
13X1525
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
13X1525
Jednostka:
szt
Parametr:  13X1525
Długość [mm]:  1525
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
81605J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
81605J
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  26,9
Średnica zewnętrzna [mm]:  30
Wysokość [mm]:  30
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91605B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
91605B
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21070GP
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
21070GP
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21070G5
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
21070G5
Jednostka:
szt
Nadwymiar [mm]:  0,50
Do 100 dni na zwrot
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21070G2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
21070G2
Jednostka:
szt
Nadwymiar [mm]:  0,25
Do 100 dni na zwrot
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61605G5
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
61605G5
Jednostka:
szt
Nadwymiar [mm]:  0,50
Do 100 dni na zwrot
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45906
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
45906
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  62
Wysokość [mm]:  38
Do 100 dni na zwrot
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61605GP
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
61605GP
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48904
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
48904
Jednostka:
szt
Materiał:  Metal
Średnica tłoka cylindra:  89,5
Do 100 dni na zwrot
173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
417400J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
417400J
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
224,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9908
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
9908
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  88
Wielkość kompresji [mm]:  47,8
Średnica zabudowy [mm]:  27
Wysokość zabudowy:  82,5
Do 100 dni na zwrot
831,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze