Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik WALKER PRODUCTS do Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05)

Silnik BOSCH Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BOSCH
Silnik AUTLOG Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) AUTLOG
Silnik ESEN SKV Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) ESEN SKV
Silnik MOTUL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MOTUL
Silnik VAICO Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) VAICO
Silnik BGA Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BGA
Silnik BLUE PRINT Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BLUE PRINT
Silnik BREMI Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BREMI
Silnik BTA Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) BTA
Silnik CAFFARO Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) CAFFARO
Silnik CASTROL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) CASTROL
Silnik DR!VE+ Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) DR!VE+
Silnik ELRING Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) ELRING
Silnik ERA Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) ERA
Silnik EUROL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) EUROREPAR
Silnik FAE Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) FEBI BILSTEIN
Silnik HOFFER Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) HOFFER
Silnik LIQUI MOLY Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) LIQUI MOLY
Silnik MAPCO Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MAPCO
Silnik MAXGEAR Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) MOBILETRON
Silnik NPS Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) NPS
Silnik OPTIBELT Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) OPTIMAL
Silnik RAVENOL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) SIDAT
Silnik VALVOLINE Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) VALVOLINE
Silnik VEMO Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Ford Usa MUSTANG coupe (C) 3.8 coupe 147KM, 108kW, benzyna (1994.01 - 1999.05) WALKER PRODUCTS
Producent:WALKER PRODUCTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WALKER PRODUCTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
245-1014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER PRODUCTS
Kod:
245-1014
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze