Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12)

Silnik ELRING Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FEBEST
Silnik VICTOR REINZ Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VICTOR REINZ
Silnik EUROREPAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EUROREPAR
Silnik KNECHT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KNECHT
Silnik PURFLUX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PURFLUX
Silnik BOSCH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BOSCH
Silnik EPS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EPS
Silnik FA1 Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FA1
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MANN-FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik FILTRON Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FILTRON
Silnik MAHLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAHLE
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik CHAMPION Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) COMLINE
Silnik CORTECO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CORTECO
Silnik FACET Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FACET
Silnik INA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) INA
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAGNETI MARELLI
Silnik PZL FILTERS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PZL FILTERS
Silnik AJUSA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) AJUSA
Silnik ASHIKA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ASHIKA
Silnik DELPHI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DELPHI
Silnik ERA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ERA
Silnik NRF Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) NRF
Silnik OPTIMA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OPTIMA
Silnik UFI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) UFI
Silnik AE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BIRTH
Silnik BORG & BECK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EUROL
Silnik FAE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FAST
Silnik FRAM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FRECCIA
Silnik GATES Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GATES
Silnik GLASER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GOETZE
Silnik HART Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HART
Silnik HELLA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HENGST FILTER
Silnik HEPU Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HOFFER
Silnik IJS GROUP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IJS GROUP
Silnik IMASAF Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IMASAF
Silnik INTERVALVES Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) INTERVALVES
Silnik IPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IPARTS
Silnik IPD Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IPD
Silnik IPSA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IPSA
Silnik JAPANPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JAPKO
Silnik JP GROUP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KW
Silnik LIQUI MOLY Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LUCAS
Silnik MAPCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MEYLE
Silnik MISFAT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) NPS
Silnik OCAP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OCAP
Silnik OEM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OEM
Silnik OPTIBELT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PURRO
Silnik QFIX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) RUVILLE
Silnik SIDAT Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SIDAT
Silnik SKF Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SKF
Silnik SOFIMA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRISCAN
Silnik VAICO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VAICO
Silnik VALEO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VALEO
Silnik VEMA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VEMA
Silnik VEMO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) WIX FILTERS
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
433.410.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
433.410.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  9
DIN / ISO:  DIN 7604A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
433.410.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
433.410.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  9
DIN / ISO:  DIN 7604A
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  259.150.100
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
768.920.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
768.920.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Długość [mm]:  18
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  310.980.100
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
768.920.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
768.920.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Długość [mm]:  18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
410-018
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
410-018
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osłoną termiczną
Lokalizacja w aucie:  Głowica cylindra
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze