Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Ramię napinacza paska wielorowkowego IJS GROUP do Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie)

Ramię napinacza paska wielorowkowego AKRON-MALÒ Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Ramię napinacza paska wielorowkowego AUTLOG Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie) AUTLOG
Ramię napinacza paska wielorowkowego BREDA LORETT Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie) BREDA LORETT
Ramię napinacza paska wielorowkowego IJS GROUP Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie) IJS GROUP
Ramię napinacza paska wielorowkowego INA Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie) INA
Ramię napinacza paska wielorowkowego IPD Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie) IPD
Ramię napinacza paska wielorowkowego MAXGEAR Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie) MAXGEAR
Ramię napinacza paska wielorowkowego OPTIMAL Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie) OPTIMAL
Ramię napinacza paska wielorowkowego RUVILLE Opel ANTARA A (L07) 2.4 4x4 SUV 167KM, 123kW, benzyna (2010.12 - obecnie) RUVILLE
Producent:IJS GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IJS GROUP
0 (0)
Kod produktu:
93-2416
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IJS GROUP
Kod:
93-2416
Szerokość [mm]:  31,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  82,00
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Ramię napinacza paska wielorowkowego

Ramię napinacza paska klinowego wielorowkowego

Pasek klinowy wielorowkowy to element wykorzystywany do napędzania osprzętu jednostki napędowej. Powoli zastępuje on na rynku stosowane zwłaszcza w starszych pojazdach proste paski klinowe. Pasek jest często błędnie uznawany za mało istotny element silnika. Jednak to on odgrywa kluczową rolę w pracy urządzeń pomocniczych silnika, a jakiekolwiek uszkodzenie np. ramienia napinacza paska wielorowkowego może być przyczyna wielu kosztownych ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze