Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe HART do Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie)

Przeguby napędowe GSP Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) GSP
Przeguby napędowe BLUE PRINT Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) BLUE PRINT
Przeguby napędowe FEBEST Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) FEBEST
Przeguby napędowe NIPPARTS Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NIPPARTS
Przeguby napędowe BG AUTOMOTIVE LTD. Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przeguby napędowe CEVAM Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) CEVAM
Przeguby napędowe CIFAM Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) CIFAM
Przeguby napędowe DENCKERMANN Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) DENCKERMANN
Przeguby napędowe FEBI BILSTEIN Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Przeguby napędowe HART Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) HART
Przeguby napędowe IPD Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) IPD
Przeguby napędowe KAMOKA Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) KAMOKA
Przeguby napędowe MAGNETI MARELLI Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Przeguby napędowe MAXGEAR Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) MAXGEAR
Przeguby napędowe METALCAUCHO Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) METALCAUCHO
Przeguby napędowe METELLI Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) METELLI
Przeguby napędowe NPS Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NPS
Przeguby napędowe NTY Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NTY
Przeguby napędowe PASCAL Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) PASCAL
Przeguby napędowe PROTECHNIC Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) PROTECHNIC
Przeguby napędowe URW Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-CTDi 4WD (RE6) SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) URW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
470 912
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
470 912
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  147,5
Wymiar gwintu:  M26x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  30
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  34
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  68
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze