Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) Kombi 231KM, 170kW, benzyna (2005.01 - 2007.08) VEMO
Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61115
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61115
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25.4/20.6
Średnica tłoka 2 [mm]:  20,6
Rozmiar gwintu 1:  3x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  3
Ciężar [kg]:  0,64
Do 100 dni na zwrot
477,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
41405
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41405
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,4/20,6
System hamulcowy:  ATE
Średnica tłoka 2 [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  4
Rozmiar gwintu 1:  4x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ciężar [kg]:  0,63
Do 100 dni na zwrot
496,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze