Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) METZGER
Pompa hamulcowa NK Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën XSARA coupe (N0) 2.0 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.09 - 2005.03) VALEO
Producent:SAMKO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0)
Kod produktu:
P11930
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P11930
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  10 X 1 (2)
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  Bendix/Bosch
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SAMKO
0 (0)
Kod produktu:
P06839
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P06839
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  Bosch
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  10 X 1 (1)
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Do 100 dni na zwrot
166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SAMKO
0 (0)
Kod produktu:
P30255
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30255
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Wymiar gwintu:  10 X 1 (2)
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Aluminium
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
195,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SAMKO
0 (0)
Kod produktu:
P30256
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30256
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (1)
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Średnica tłoka [mm]:  23,81
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SAMKO
0 (0)
Kod produktu:
P30405
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30405
System hamulcowy:  ATE
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze