Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy NTY do Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI (211.023) sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2004.05 - 2008.12)

Półoś oraz wał napędowy NTY Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI (211.023) sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2004.05 - 2008.12) NTY
Półoś oraz wał napędowy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI (211.023) sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2004.05 - 2008.12) OPTIMAL
Półoś oraz wał napędowy SKF Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI (211.023) sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2004.05 - 2008.12) SKF
Półoś oraz wał napędowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W211) E 280 CDI (211.023) sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2004.05 - 2008.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
NPW-ME-136
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
NPW-ME-136
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M26x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  27
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  68
Ilość zębów obręczy ABS:  48
Pierścień ABS O [mm]:  84
Długość 2 [mm]:  74
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  102,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  102,9
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Numer seryjny:  NPW-ME-136
Typ skrzyni biegów:  Automatyczna skrzynia biegów
Do 100 dni na zwrot
525,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze