Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy LÖBRO do Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie)

Półoś oraz wał napędowy BGA Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) BGA
Półoś oraz wał napędowy BORG & BECK Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) BORG & BECK
Półoś oraz wał napędowy CEVAM Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy CIFAM Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) CIFAM
Półoś oraz wał napędowy DRIVE + Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) DRIVE +
Półoś oraz wał napędowy ERA BENELUX Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) ERA BENELUX
Półoś oraz wał napędowy FEBI BILSTEIN Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Półoś oraz wał napędowy GSP Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) GSP
Półoś oraz wał napędowy HART Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) HART
Półoś oraz wał napędowy IPD Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) IPD
Półoś oraz wał napędowy LAUBER Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) LAUBER
Półoś oraz wał napędowy LPR Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) LPR
Półoś oraz wał napędowy LÖBRO Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) LÖBRO
Półoś oraz wał napędowy MAXGEAR Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) MAXGEAR
Półoś oraz wał napędowy METELLI Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) METELLI
Półoś oraz wał napędowy MEYLE Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) MEYLE
Półoś oraz wał napędowy OPTIMAL Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) OPTIMAL
Półoś oraz wał napędowy PASCAL Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) PASCAL
Półoś oraz wał napędowy POINT GEAR Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) POINT GEAR
Półoś oraz wał napędowy PROTECHNIC Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) PROTECHNIC
Półoś oraz wał napędowy SAMKO Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) SAMKO
Półoś oraz wał napędowy SKF Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) SKF
Półoś oraz wał napędowy SNR Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) SNR
Półoś oraz wał napędowy SPIDAN Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) SPIDAN
Półoś oraz wał napędowy TRISCAN Fiat 500 C (312_) 1.3 D Multijet (312CXB1A) kabriolet 75KM, 55kW, olej napędowy (2009.09 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LÖBRO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LÖBRO
5.0 (4)
Kod produktu:
305587
dostępny
Kaucja: 100,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LÖBRO
Kod:
305587
Jednostka:
szt
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
Długość [mm]:  521
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  51,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  79,00
Wymiar gwintu:  M24X1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
556,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 100,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LÖBRO
5.0 (4)
Kod produktu:
305588
niedostępny
Kaucja: 100,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LÖBRO
Kod:
305588
Jednostka:
szt
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  25
Długość [mm]:  754
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  51,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  79,00
Wymiar gwintu:  M24X1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
541,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 100,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze