Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie)

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy BLUE PRINT Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) BLUE PRINT
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy BG AUTOMOTIVE LTD. Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Pasek klinowy wielorowkowy DELPHI Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) DELPHI
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy HART Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) HART
Pasek klinowy wielorowkowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy INA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) INA
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MAPCO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MAPCO
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MEYLE
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MITSUBOSHI
Pasek klinowy wielorowkowy NPS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) NPS
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) ROULUNDS RUBBER
Pasek klinowy wielorowkowy SASIC Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) SASIC
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) TOPRAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI 4x4 (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) TRISCAN
Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1)
Kod produktu:
176700
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
176700
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1237
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ciężar [kg]:  0,13
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1)
Kod produktu:
40323
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
40323
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1245
Szerokość [mm]:  21
Ciężar [kg]:  0,13
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1)
Kod produktu:
182097
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
182097
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1685
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Ilość żeber:  6
Ciężar [kg]:  0,154
Materiał cięgna naprężonego:  Aramid
Rodzaj alternatora:  Dla rozrusznikoalternatora
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze