Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy SASIC do Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy INA Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) INA
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy BG AUTOMOTIVE LTD. Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Pasek klinowy wielorowkowy BLUE PRINT Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BLUE PRINT
Pasek klinowy wielorowkowy DELPHI Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DELPHI
Pasek klinowy wielorowkowy DT Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DT
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy HART Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HART
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MAGNETI MARELLI Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pasek klinowy wielorowkowy MAPCO Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAPCO
Pasek klinowy wielorowkowy MASTER-SPORT Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MASTER-SPORT
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEYLE
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MITSUBOSHI
Pasek klinowy wielorowkowy NPS Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NPS
Pasek klinowy wielorowkowy OEM Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) OEM
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ROULUNDS RUBBER
Pasek klinowy wielorowkowy SASIC Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SASIC
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TOPRAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE Ford FOCUS III Turnier 1.6 TDCi Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VEYANCE
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
6PK805
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
6PK805
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  805
Ilość żeber:  6
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: alternator
Dla numeru OE:  5750ZF
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
6PK963
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
6PK963
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  963
Ilość żeber:  6
Dla numeru OE:  9800453180
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze