Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Odpowietrzenie HERTH+BUSS ELPARTS do Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05)

Odpowietrzenie FEBI BILSTEIN Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) FEBI BILSTEIN
Odpowietrzenie MAXGEAR Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) MAXGEAR
Odpowietrzenie ABAKUS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) ABAKUS
Odpowietrzenie VAICO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) VAICO
Odpowietrzenie MEYLE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) MEYLE
Odpowietrzenie SWAG Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) SWAG
Odpowietrzenie TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Odpowietrzenie AUTLOG Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) AUTLOG
Odpowietrzenie AUTOMEGA Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) AUTOMEGA
Odpowietrzenie BIRTH Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) BIRTH
Odpowietrzenie BORG & BECK Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) BORG & BECK
Odpowietrzenie BUGIAD Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) BUGIAD
Odpowietrzenie ENERGY Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) ENERGY
Odpowietrzenie ERA Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) ERA
Odpowietrzenie ESEN SKV Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) ESEN SKV
Odpowietrzenie ET ENGINETEAM Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) ET ENGINETEAM
Odpowietrzenie GATES Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) GATES
Odpowietrzenie HART Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) HART
Odpowietrzenie HENGST FILTER Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) HENGST FILTER
Odpowietrzenie HERTH+BUSS ELPARTS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Odpowietrzenie HOFFER Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) HOFFER
Odpowietrzenie IPARTS Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) IPARTS
Odpowietrzenie JC PREMIUM Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) JC PREMIUM
Odpowietrzenie JP GROUP Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) JP GROUP
Odpowietrzenie MEAT & DORIA Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) MEAT & DORIA
Odpowietrzenie METALCAUCHO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) METALCAUCHO
Odpowietrzenie METZGER Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) METZGER
Odpowietrzenie OEM Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) OEM
Odpowietrzenie ORIGINAL IMPERIUM Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) ORIGINAL IMPERIUM
Odpowietrzenie OYODO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) OYODO
Odpowietrzenie SIDAT Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) SIDAT
Odpowietrzenie TOPRAN Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) TOPRAN
Odpowietrzenie TRICLO Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) TRICLO
Odpowietrzenie VEMA Bmw Z3 Roadster (E36) 2.8 i kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1996.11 - 2000.05) VEMA
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
50390266
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
50390266
Jednostka:
szt
Rodzaj wtyczki:  Tuleja wtyku płaskiego
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Ilość biegunów:  2
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VAG
Ograniczenia producenta:  Scania
Wersja:  Neutral
Szerokosc wtyczki [mm]:  2,8
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP):  IP X7
Długość kabli:  500
Dla numeru artykułu:  82710249
Dla numeru artykułu:  82710380
Dla numeru artykułu:  82710396
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wężykiem
Do 100 dni na zwrot
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Odpowietrzenie

Zatkana odma olejowa - przyczyny, objawy i skutki. Kup u nas nawet 40% taniej

Zatkana odma olejowa. Jak rozpoznać objawy tej awarii i do czego może ona doprowadzić?

Jeden z klientów skarżył się naszemu specjaliście na problemy z uszczelnieniami silnika, które mu regularnie „wywalają” na skrzyni korbowej. W odpowiedzi nasz ekspert poradził mu sprawdzenie stanu odmy olejowej i zmianę oleju silnikowego na lepszy. Dlaczego? Ponieważ jakość oleju wpływa również na pracę odmy olejowej, a ta – kiedy się zatka – prowadzi m. in. do wybijania uszczelnień. Ale po kolei.

czytaj więcej >
Uszkodzony separator odmy. Jedna z przyczyn zbyt dużego poboru oleju silnikowego

Uszkodzony separator odmy. Czy może stać się przyczyną zbyt dużego poboru oleju silnikowego?

Kolor i zapach wydobywających się rury wydechowej spalin pozwala nam zdiagnozować niejedną dolegliwość silnika. W ten sposób jesteśmy na przykład w stanie wskazać na zwiększone spalanie oleju silnikowego, co nierzadko prowadzi wprost do zdiagnozowania uszkodzenia separatora odmy.

czytaj więcej >

Odmy olejowe silnika samochodowego

Podczas trwania procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, z komory spalania poprzez pierścienie w tłokach przedostaje się do skrzyni korbowej pewna ilość gazów, które powodują wzrost ciśnienia w skrzyni. Aby obniżyć powstałe w ten sposób ciśnienie i utrzymać je na właściwym poziomie, niezbędna jest odma olejowa, nazywana również przewodem odpowietrzającym skrzynię korbową.

Odma olejowa w samochodzie

W skrzyni korbowej, zaraz pod tłokami, powstaje ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze