Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł zarządzania temperaturą GRAF do Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie)

Moduł zarządzania temperaturą DAYCO Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) DAYCO
Moduł zarządzania temperaturą GRAF Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) GRAF
Moduł zarządzania temperaturą AKS DASIS Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) AKS DASIS
Moduł zarządzania temperaturą BGA Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) BGA
Moduł zarządzania temperaturą BORG & BECK Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) BORG & BECK
Moduł zarządzania temperaturą BUGATTI Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) BUGATTI
Moduł zarządzania temperaturą COMLINE Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) COMLINE
Moduł zarządzania temperaturą CONTINENTAL CTAM Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Moduł zarządzania temperaturą DOLZ Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) DOLZ
Moduł zarządzania temperaturą FAI AUTOPARTS Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Moduł zarządzania temperaturą GK Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) GK
Moduł zarządzania temperaturą HART Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) HART
Moduł zarządzania temperaturą HEPU Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) HEPU
Moduł zarządzania temperaturą KWP Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) KWP
Moduł zarządzania temperaturą LUCAS Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) LUCAS
Moduł zarządzania temperaturą METELLI Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) METELLI
Moduł zarządzania temperaturą OPTIMAL Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) OPTIMAL
Moduł zarządzania temperaturą QUINTON HAZELL Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Moduł zarządzania temperaturą RUVILLE Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) RUVILLE
Moduł zarządzania temperaturą SALERI SIL Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) SALERI SIL
Moduł zarządzania temperaturą VAICO Opel ASTRA K (B16) 1.6 CDTi (68) liftback 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.11 - obecnie) VAICO
Producent:GRAF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GRAF
5.0 (10)
Kod produktu:
PA1415-8
dostępny
5.0 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GRAF
Kod:
PA1415-8
Jednostka:
szt
Średnica koła łopatkowego:  64,75
Ilość żeber:  6
Liczba skrzydeł:  7
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  106
Wykonanie pompy wodnej:  Dla napędu paskiem zębatym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pokrywy
Materiał wirnika pompy wody:  Blacha stalowa
Do 100 dni na zwrot
362,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł zarządzania ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze