Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł zarządzania temperaturą AISIN do Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12)

Moduł zarządzania temperaturą DOLZ Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) DOLZ
Moduł zarządzania temperaturą AIRTEX Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) AIRTEX
Moduł zarządzania temperaturą AISIN Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) AISIN
Moduł zarządzania temperaturą AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) AKRON-MALÒ
Moduł zarządzania temperaturą AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) AKS DASIS
Moduł zarządzania temperaturą BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) BORG & BECK
Moduł zarządzania temperaturą BUGATTI Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) BUGATTI
Moduł zarządzania temperaturą COMLINE Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) COMLINE
Moduł zarządzania temperaturą CONTITECH Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) CONTITECH
Moduł zarządzania temperaturą DAYCO Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) DAYCO
Moduł zarządzania temperaturą FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) FAI AUTOPARTS
Moduł zarządzania temperaturą FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Moduł zarządzania temperaturą FRECCIA Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) FRECCIA
Moduł zarządzania temperaturą GATES Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) GATES
Moduł zarządzania temperaturą GK Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) GK
Moduł zarządzania temperaturą GRAF Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) GRAF
Moduł zarządzania temperaturą HEPU Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) HEPU
Moduł zarządzania temperaturą INA Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) INA
Moduł zarządzania temperaturą KWP Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) KWP
Moduł zarządzania temperaturą LPR Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) LPR
Moduł zarządzania temperaturą LUCAS Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) LUCAS
Moduł zarządzania temperaturą MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) MAGNETI MARELLI
Moduł zarządzania temperaturą METELLI Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) METELLI
Moduł zarządzania temperaturą MEYLE Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) MEYLE
Moduł zarządzania temperaturą NISSENS Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) NISSENS
Moduł zarządzania temperaturą OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) OPTIMAL
Moduł zarządzania temperaturą PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) PROTECHNIC
Moduł zarządzania temperaturą QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Moduł zarządzania temperaturą RUVILLE Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) RUVILLE
Moduł zarządzania temperaturą SALERI SIL Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) SALERI SIL
Moduł zarządzania temperaturą SAMKO Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) SAMKO
Moduł zarządzania temperaturą SWAG Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) SWAG
Moduł zarządzania temperaturą TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) TRISCAN
Moduł zarządzania temperaturą TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Moduł zarządzania temperaturą VAICO Mercedes-benz KLASA E (W212) E 500 4-matic (212.090) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2009.01 - 2011.12) VAICO
Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
5.0 (1)
Kod produktu:
WE-MB15
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
WE-MB15
Jednostka:
szt
Sterowanie rolką napinacza:  Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
515,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł zarządzania ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze