Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł zarządzania temperaturą HEPU do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01)

Moduł zarządzania temperaturą AISIN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) AISIN
Moduł zarządzania temperaturą BEHR HELLA SERVICE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) BEHR HELLA SERVICE
Moduł zarządzania temperaturą BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) BORG & BECK
Moduł zarządzania temperaturą BUGATTI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) BUGATTI
Moduł zarządzania temperaturą DAYCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) DAYCO
Moduł zarządzania temperaturą DOLZ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) DOLZ
Moduł zarządzania temperaturą GK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) GK
Moduł zarządzania temperaturą GRAF Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) GRAF
Moduł zarządzania temperaturą HEPU Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) HEPU
Moduł zarządzania temperaturą INA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) INA
Moduł zarządzania temperaturą KWP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) KWP
Moduł zarządzania temperaturą MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) MAGNETI MARELLI
Moduł zarządzania temperaturą MAHLE ORIGINAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) MAHLE ORIGINAL
Moduł zarządzania temperaturą METELLI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) METELLI
Moduł zarządzania temperaturą OPTIMAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) OPTIMAL
Moduł zarządzania temperaturą PROTECHNIC Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) PROTECHNIC
Moduł zarządzania temperaturą QUINTON HAZELL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) QUINTON HAZELL
Moduł zarządzania temperaturą RUVILLE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) RUVILLE
Moduł zarządzania temperaturą SALERI SIL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) SALERI SIL
Moduł zarządzania temperaturą SASIC Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) SASIC
Moduł zarządzania temperaturą TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) TRISCAN
Moduł zarządzania temperaturą VALEO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 Turbo i.e. (162.B1E) sedan 155KM, 114kW, benzyna (1986.02 - 1990.01) VALEO
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.8 (20)
Kod produktu:
P029
niedostępny
4.8 (20)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
P029
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł zarządzania ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze