Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła METALCAUCHO do Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie)

Łożysko koła SKF Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SKF
Łożysko koła FAG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAG
Łożysko koła SNR Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SNR
Łożysko koła NTY Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NTY
Łożysko koła OEM Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OEM
Łożysko koła A.B.S. Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ABAKUS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła BENDIX Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BORSEHUNG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BORSEHUNG
Łożysko koła CIFAM Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DRIVE + Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DRIVE +
Łożysko koła DYS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DYS
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FAST Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAST
Łożysko koła FEBEST Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła FREMAX Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FREMAX
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła HART Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HART
Łożysko koła IJS GROUP Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) IJS GROUP
Łożysko koła IPD Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) IPD
Łożysko koła JP GROUP Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JP GROUP
Łożysko koła JPN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JPN
Łożysko koła KAMOKA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAMOKA
Łożysko koła KAVO PARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAWE
Łożysko koła MAPCO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAPCO
Łożysko koła MASTER-SPORT Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MASTER-SPORT
Łożysko koła MAXGEAR Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METALCAUCHO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METELLI
Łożysko koła METZGER Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NK
Łożysko koła NSK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKV GERMANY Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SKV GERMANY
Łożysko koła SWAG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VAICO
Łożysko koła VEMO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VEMO
Łożysko koła VIKA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
90667
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
90667
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Średnica flanszy [mm]:  136,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Do 100 dni na zwrot
303,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Tanie łożyska koła w iParts.pl

Łożysko koła

Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych osiach zawieszenia. Jazda ze ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze