Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe MAXGEAR do Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06)

Koło zamachowe BORG & BECK Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) BORG & BECK
Koło zamachowe BORSEHUNG Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) BORSEHUNG
Koło zamachowe COMLINE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) EXEDY
Koło zamachowe MAXGEAR Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) MAXGEAR
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) SACHS
Koło zamachowe VALEO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) VALEO
Koło zamachowe VIKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (1999.05 - 2001.06) VIKA
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1)
Kod produktu:
61-5171
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
61-5171
Jednostka:
szt
Parametr:  228
Średnica [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
387,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze