Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS LUCAS do Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ELRING Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ELRING
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DR.MOTOR Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) DR.MOTOR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEAT & DORIA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MEAT & DORIA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AJUSA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AJUSA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AUTLOG Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AUTLOG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju AUTOMEGA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) AUTOMEGA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BORSEHUNG Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) BORSEHUNG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju BUGIAD Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) BUGIAD
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju DELPHI Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) DELPHI
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) EFI AUTOMOTIVE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAE Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FAE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HART Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HART
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HOFFER Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HOFFER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JP GROUP Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) JP GROUP
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju JPN Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) JPN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METALCAUCHO Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) METALCAUCHO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEYLE Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MEYLE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju NTY Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) NTY
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SIDAT Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) SIDAT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SKV GERMANY Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) SKV GERMANY
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TOPRAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TOPRAN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TRICLO Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TRICLO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VEMA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VIKA Vw GOLF V (1K1) 2.0 GTI liftback 230KM, 169kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VIKA
Producent:LUCAS
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
SOB990
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SOB990
Ciężar [kg]:  0,04
Wymiar gwintu:  M10 x 1
Cisnienie załączania [bar]:  1,4
Rozmiar klucza:  24
Ilość biegunów:  2
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Kształt D
Techniczny numer informacyjny:  Circuit N.O.
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LLS302
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LLS302
Ciężar [kg]:  0,046
Rodzaj koprusu:  Obudowa aluminiowa
Ilość biegunów:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Ciężar netto [kg]:  0,030
Do 100 dni na zwrot

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze