Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS ELPARTS do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MAXGEAR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MAXGEAR
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) VEMO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEYLE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MEYLE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS ELPARTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HOFFER Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) HOFFER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KAVO PARTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) KAVO PARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEAT & DORIA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SIDAT Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) SIDAT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) SWAG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju TOPRAN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) TOPRAN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) VEMA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju WALKER PRODUCTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.7 CDTI (_76) SUV 131KM, 96kW, olej napędowy (2012.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
70511517
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70511517
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12 x 1,5
Kolor:  Szary
Rozmiar klucza:  19
Ilość połączeń:  2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze wtykowe
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze