Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO do Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11)

Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BERU Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) BERU
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek DENCKERMANN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) DENCKERMANN
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOUGICORD Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) BOUGICORD
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek FEBEST Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) FEBEST
Cewka zapłonowa / zespół cewek FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) FEBI BILSTEIN
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek KAMOKA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) KAMOKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAPCO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) MAPCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOTORAD Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) MOTORAD
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek OEM Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) OEM
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SASIC Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) SASIC
Cewka zapłonowa / zespół cewek SENTECH Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) SENTECH
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek SWAG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) SWAG
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) VEMO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VIKA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) VIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek WALKER PRODUCTS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 GTi liftback 200KM, 147kW, benzyna (2009.06 - 2013.11) WALKER PRODUCTS
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1)
Kod produktu:
V10-70-0060
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-70-0060
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  4
Napięcie [V]:  12
Układ zapłonowy cewkowy:  Dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa:  Łącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowa:  Wtykowa cewka zapłonowa
Ciężar [kg]:  0,25613
Szerokość opakowania [cm]:  25,9
Wysokość opakowania [cm]:  10,9
Głębokość opakowania [cm]:  5,2
Do 100 dni na zwrot
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze