Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów do Mitsubishi COLT III (C5_A) 1.3 12V (C51A) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.04 - 1992.05)

Automatyczna skrzynia biegów METZGER Mitsubishi COLT III (C5_A) 1.3 12V (C51A) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.04 - 1992.05) METZGER
Automatyczna skrzynia biegów CORTECO Mitsubishi COLT III (C5_A) 1.3 12V (C51A) liftback 75KM, 55kW, benzyna (1988.04 - 1992.05) CORTECO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
4.4 (5)
Kod produktu:
19027874B
dostępny
4.4 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
19027874B
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  25
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  35
Wysokość 1 [mm]:  6
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Dla numeru OE:  2142132030
Lokalizacja w aucie:  Os napędowa
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
4.4 (5)
Kod produktu:
19016660B
niedostępny
4.4 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
19016660B
Jednostka:
szt
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  25
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  35
Wysokość 1 [mm]:  6
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Lokalizacja w aucie:  Os napędowa
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
8030013
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8030013
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość gwintu [mm]:  14
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Materiał:  Stal
Długość całkowita [mm]:  25,5
Rozmiar klucza:  17
Materiał uszczelnienia:  Aluminium
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Materiał:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  24
Grubość [mm]:  1,5
Rodzaj połączenia:  Torba
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów #1. Prawidłowe serwisowanie

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. I. Prawidłowe serwisowanie kluczem do długowieczności przekładni

Automatyczna skrzynia biegów to zło? Nic z tych rzeczy! To doskonały pomysł, zwłaszcza w mocniejszych autach. Jeśli jednak właściciel takiego auta nie będzie umiał się z nią obchodzić, przekładnia ta będzie dla niego prawdziwym przekleństwem. Dlaczego?

czytaj więcej >
Rodzaje automatycznych skrzyń biegów. Podział na skrzynie hydrauliczne, bezstopniowe, mechaniczne

Hydrauliczne, hydrauliczno-elektryczne, bezstopniowe i inne – podział automatycznych skrzyń biegów ze względu na ich sterowanie

Automatyczne skrzynie biegów są konstrukcjami coraz nowocześniejszymi i coraz bardziej skomplikowanymi. Ich współczesne wersje nijak mają się do tego, czego używano jeszcze 20-30 lat temu. Z jakimi „automatami” mamy obecnie do czynienia?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Tiptronic - usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic miała pogodzić zwolenników przekładni całkowicie zautomatyzowanych z kierowcami stawiającymi wyłącznie na skrzynie manualne. Jej konstruktorom udało się stworzyć rozwiązanie cieszące się sporą popularnością i uznawane za jedną z najlepszych skrzyń automatycznych na świecie. Czy słusznie? Czy faktycznie Tiptronic jest wyraźnie lepsza od znienawidzonej przez wielu przekładni Multitronic?

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze