Cechy produktów

Pas napędowy z trapezowym profilem zębów

Pasek klinowy montowany jest zarówno w samochodach z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. W swej konstrukcji pas napędowy jest wyjątkowo prosty. Jest to element o trapezowym przekroju, który składa się z warstwy nośnej (czyli stalowych i wzmocnionych linek, odpornych na działanie siły), podatnej (guma lub kauczuk) oraz tkaninowo-gumowej, która okala całą część i jest owinięta taśmą płócienną
Czytaj więcej >

Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu

Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.
Czytaj więcej >

Podwójna rura wydechowa

Podwójna rura wydechowa pozwala na szybsze usunięcie spalin z układu wydechowego. Bardzo często takie układy wydechowe montowane są w samochodach o silnikach z większą pojemnością oraz w autach sportowych.
Czytaj więcej >

Pompa hamulcowa osi przedniej

Pompa hamulcowa osi przedniej odpowiada za pompowanie płynu hamulcowego tylko do zacisków przedniej osi pojazdu. Zazwyczaj przy zastosowaniu takiego rozwiązania, zarówno przednia jak i tylną oś posiadają osobne pompy hamulcowe.
Czytaj więcej >

Pompa hamulcowa osi tylnej

Pompa hamulcowa tylnej osi pojazdu ma za zadanie dostarczenia płynu hamulcowego do zacisków hamulcowych znajdujących się na na tylnej osi pojazdu. Przy zastosowaniu takiego rozwiązania zarówno tylna, jak i przednia oś posiadają własne pompy hamulcowe.
Czytaj więcej >

Pompa łopatkowa

Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.
Czytaj więcej >

Pompa paliwa dwustopniowa

Pompa dwustopniowa wykorzystywana jest w samochodach z silnikiem benzynowym. Zawsze umiejscowiona jest w zbiorniku paliwa, a dzięki jej ciągłej pracy silnik cały czas zasilany jest stałym ciśnieniem paliwa. Nadmiar paliwa jaki zostaje wężem odpływowym przetransportowany z powrotem do zbiornika paliwa. Na rynku są dwa rodzaje pom dwustopniowych: wyporowe i przepływowe.
Czytaj więcej >

Pompa paliwa jednostopniowa

Pompa jednostopniowa jest to prosta konstrukcja, umieszczona zazwyczaj poza zbiornikiem paliwa np. na przewodzie paliwowym. Dzięki prostej konstrukcji wykorzystującej tylko jeden mechanizm pompujący, oraz montażu poza zbiornikiem wymagany jest wstępny filtr paliwa. Łatwe dojście do pompy pozwala na szybką jej wymianę w przypadku awarii.
Czytaj więcej >

Pompa paliwa komorowo-rolkowa

Pompa komorowo-rolkowa to pierwsza elektroniczna wyporowa pompa paliwowa, która posiadała pięć komór napędzanych silnikiem elektrycznym z magnesami stałymi. Pompę ta stosowano wyłącznie do silników benzynowych. Ten rodzaj pompy zawsze montowany jest w zbiorniku paliwa.
Czytaj więcej >

Pompa paliwa membranowa

Pompa membranowa to rodzaj wyporowej pompy paliwowej, w której zamiast pracującego tłoka zastosowano gumową lub plastikową membranę, która poruszana jest za pomocą dźwigni. Ciągły ruch dźwigni zapewnia ciągły przepływ cieczy, np. ze zbiornika do silnika.
Czytaj więcej >
1  Poprzednia  19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27  Następna  39