Uszczelniacze skrzyni biegów BORG & BECK - Citroën SAXO (S0, S1) 1.4 VTS
Artykuły powiązane
- Wyciek oleju ze skrzyni biegów. Proste sposoby na zdiagnozowanie i usunięcie problemu
- Co oznacza kontrolka Shift w aucie? Czy warto zwracać uwagę na wskaźnik zmiany biegu?
- Jak spisuje się skrzynia biegów Touchtronic III w samochodach Aston Martin? Co dzięki niej zyskuje ulubione auto Jamesa Bonda?
- Zamieszanie wokół skrzyni biegów TouchShift używanej przez Mercedesa. Co powinniście wiedzieć o jej naprawach i kosztach?
- Sekrety skrzyni biegów Softouch od Smarta. Czym jest, gdzie możemy ją spotkać i czym różni się od przekładni Softip?
- Różne oblicza skrzyni biegów Sportshift. Z czym tak naprawdę mamy tu do czynienia? Jak wygląda eksploatacja Sportshift?
- Wątpliwości związane ze skrzynią biegów Steptronic. Jak należałoby traktować tę przekładnię?
Auto części zamienne Borg & Beck
Marka Borg & Beck to brytyjskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, które funkcjonuje na rynku od ponad 100 lat. Charles Borg i Marshall Beck w roku 1903 założyli firmę, która specjalizowała się w produkcji narzędzi. Zaledwie kilka lat później marka stworzyła pierwsze sprzęgła przesuwne na kilkunastu rynkach samochodowych. Części firmy Borg & Beck szybko okazały się ogromnym sukcesem, a marka stała się znana na cały świat.
Od samego ...
Części samochodowe do Citroena Saxo
Nieszczelności skrzyni biegów poznamy, oczywiście, po ubywającym z niej oleju oraz po tłustych plamach tworzących się pod samochodem w czasie postoju. Nieszczelności mogą pojawiać się w różnych miejscach, w tym m.in. na wejściu półosi napędowych lub wału napędowego ze skrzyni oraz na łączeniu skrzyni z blokiem silnika. Przyczyna może być uszkodzony uszczelniacz skrzyni biegów, który jest najczęstszą przyczyną takich awarii.